cassiopeia.

cassiopeia

cassiopeia är inte riktigt lika vacker utan dig. allting är helt sjukt rörigt. som alltid. jag blir glad av att ha någonting att göra, annars är jag inte särskillt glad. jag vet, det börjar bli höst och efter så här många kalla nätter kan jag väl knappast förneka det längre.jag antar att jag fick en min förskylning som tack för min naiva tanke om förnekelse.meen. det löser sig. det brukar ju göra det. nån gång ska jag döda whoever som övertygade mig om att det löser sig. och en annan dag ska jag inte begränsas av mitt fåfänga bryende om mina närmaste. det är då saker ska bli som jag vill. det är då man är fri.

Klagomål
Postat av: rödhårig stockholmare!

Adam, jag tror jag ska ge örhängen till alla mina vänner. Sånna man gjort själv. fast kanske jag ska göra dem skiit fula. inte använda pärlor, bara använda skräp och fula saker. jag har inte ditt nummer. men du har mitt. skulle kunna vaara trevligt. ha det så bra! och ja, de är höst. jag älskar hösten!

2006-09-17 @ 16:29:39
Postat av: naket.

jag citerade dig i min blogg idag. jag hoppas det var okej. hihi /theresia.

2006-09-18 @ 20:45:49
Postat av: loveandpeace

tack för det du skrev.
även du skriver fint.

det är många människor som skriver vackert,
alldeles för många blundar för dom

satan i gatan.

2006-09-18 @ 20:58:35

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button