vi kan kalla honom adam. det är ju så han heter.

den senaste tiden; kortfattat.

hursomhelst. jag kom på att jag inte kommentera det rådande hatet mot mig, min person, mitt arbete och min blogg. meen. det är nog föortfarande inte värt besväret. men konversationerna kommer förmodligen läggas ut här nån gång. då är det upp till er att döma. men tillsvidare. F.U!

Sigtuna var halvtamt. men jag överlevde.
jag tror aldrig jag loggat in och ut på helgon så mycket.

och igår var markus birro helt jävla fantastisk. den mannen, jag ska bli den mannen när jag blir stor., men tro det eller ej, jag är nog inte tillräckligt cynisk än. men snart så.haha.hursomhelst, efter birro satt vi i axels garage hela natten. för detaljer ang. det kan ni ju höra av er. jag kanske inte berättar mer, men det är alltid trevligt när människor hör av sig.

även om det är meningslösa förmaningar om vad man ska göra, hur man ska tänka, eller leva. berätta för mig hur jag ska dö istället, så ska jag lyssna.

anyhow.

jag

h
o
p
p
a
s



n
å
g
o
t

bra.

förmodligen aldeles i onödan.det är långt till nästa vår.

Klagomål
Postat av: axl

vad fan gjorde vi egentligen n vill jag vet..

2006-10-31 @ 23:13:38
Postat av: Lena Petersson

Ja, våren känns långt borta nu när snön har fallit.

2006-11-02 @ 18:21:48
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: Anonym

men du! vad gjorde du i sigtuna... jag har folk i min klass som bor där, de suuuger där. folk dör där!

2006-11-02 @ 19:06:54

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button