ungefär. så här.

ungefär. så här.


Klagomål
Postat av: åsa

jag ska verkligen fixa en inspelning...
det går iten riktigt ensligt planerna bara...i värsta fall får vi ta det på lovet någon gång. Om du har tid...för jag kommer hem en sväng då!

kramar!

2006-10-09 @ 13:32:53
Postat av: emma

haha, den där förstod inte jag..:) är jag sådär trög nu?

2006-10-09 @ 19:04:48
Postat av: Anonym

hejdär. hur mår du, adamsmurf? egentligen ville jag bara kolla så att du inte tog illa vid när jag uttryckte mig klumpigt idag. jag syftade på den fina texten som du nu lagt in här. hade just tänkt säga att det var fint men det liksom sumpades pga omständigheterna..kanske. det kunde ha tolkats som om jag var bitter för i sommras. jag vet inte hur du reagerade men det kändes... onödigt. kanske överanalyserar jag mycket.. herregud, jag vet inte vad jag försöker komma fram till, men du skriver fint. och jag är tacksam för att du sällan klandrat mig, när du kanske borde..anyhow,vi syns...

2006-10-09 @ 20:04:49
URL: http://myranvillduscha.nu
Postat av: Linnea

det där skämtet gjorde mig irriterad. du bara.. provocerade liksom. men grymt bra!
om du vill, får du väldigt gärna förklara vad det är du inte förstår. eller så. puss

2006-10-11 @ 17:28:42
Postat av: Lena Petersson

Grymt

2006-10-13 @ 18:37:49
Postat av: liddellpower

sjukt snygg ^^

2006-11-02 @ 01:12:28
URL: http://ilskans.blogg.se

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button