greetings from fridhemsplan.

ja, gud, det är värsta festen här. jag skrattar non-stop. eller. äsch, Teo Häréns föreläsning var lysande. de andra var väl sisådär. Eva Thaléns seminarie var bra också. I like. hon är skicklig och rak. hursomhelst. det är mest föreläsningar, seminarier och sånt. sarah är fräsch också. värsta. en parentes bara.hursomhelst så träffade jag Lynn också. hon var lika trevlig som jag trodde mig veta innan. hon är bra. meen.jag tror jag måste gå nu. catch you on the flip side.

Klagomål
Postat av: LYNN

haha! jo du får komma upp nån mer gång så kan jag visa dig söder också!

2006-10-21 @ 23:57:24
Postat av: Lena Petersson

Kul att konferensen var givande.

2006-10-22 @ 18:07:37
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button