frånvarande; självrespekten.

det kommer bilder från attract inom kort. sthlmsgrejen, alltså. hursomhelst. nästa stopp blir sigtuna folkhögskola. styrelsehelg med svenskakyrkansunga. that's fantastic.efter det är det iallfall lov. och sedan är det inga fler helg events. det blir behagligt, har inte varit hemma på tre helger nu. och innan dess två.


haha, sett skolkatalogen än? det är underhållning på en ganska anpassad nivå. frånvarande; självrespekten. det gäller väl det mesta.

Klagomål
Postat av: Lena Petersson

Önskar att jag kunde få snegla i skolkatalogen =)

2006-10-24 @ 18:15:30
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: Evelina

Jag gillar skämtet, såg det innan jag läste detta. Fint.

2006-10-24 @ 19:06:47
URL: http://blackbirdfly.blogg.se
Postat av: Evelina

Haha mm =) Vi visste inte att det var elevråd som skulle vara med där, basse sa till oss att vi som ville fick gå ner. Ioförsäg är jag ju sekreterare, men det är två andra från min skola som är med även om de inte är med i elevrådet^^

2006-10-24 @ 22:09:35
URL: http://blackbirdfly.blogg.se
Postat av: Anonym

det vore lägligt med en brand i bestorp nu. har du tid att skicka en tändsticksask?

2006-10-25 @ 14:36:07
Postat av: dansfjolla på heltid..

jaha du adam..vad ska man säga, en riktig poser är vad du är :P men det stämmer ju faktiskt ;) kommer upp en sväng till folkunga imorgon, vi kanske ses.

2006-10-25 @ 20:40:37

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button