överraskning.





lita inte på léende ögon, det är jag som är djävulen, hej.
dina föräldrar borde lärt dig att inte lita på en söt lugg, men om inte så säg
till, så ska jag berätta
vad som kan hända om du får för dig att sätta
din tillit till mig.



det kunde väl vara på sin plats med en varning.

Klagomål
Postat av: Lena Petersson

En varning är aldrig fel =)

2006-11-10 @ 19:18:40
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: Love

Ta henne då, jag tror du kan klara det;)

2006-11-13 @ 09:08:12
Postat av: Anonym

vad har du gjort? vad har du fått för dig? vad äter du får medicin? haha förlåt darling... håller på med ett filmarbete om en knepig brud som inte kan skilja på dröm och verklighet. klyschigt jag vet. hon äter piller. men jag fattar inte vem du varnar, henne eller dig eller vem?

2006-11-13 @ 12:01:50
Postat av: axl

men du vad vill världen egentligen?

2006-11-13 @ 19:10:03
URL: http://har.blogg.se

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button