todays finest.

tenka says; det är synd om sigsjälv.


that's todays finest.

hursomhelst. efter ett tarvligt uppvaknade då man försöker somna om, men hindras av en ingift släkting som bara vill väl och bankar utavhelvete i golvet/taket för att förhindra varje attempt till att somna om.så. sedan följde en bussresa och en timmes väntan på en sannslöst meningslös projektarbeteslektion. projektarbeteslektionen behöver nog inte behandlas mer. sedan följde ännu mer väntan. på kören. så jag åt upp linneas gamla linnsgryta.

som om det var en detaljerad beskrivning som begärdes. jag har köpt en tröja också. det var trevligt. och om du vill ha ytterligare ett bevis på att där finns en jesus på varje dårhus kan du få läsa min bok; Veronika bestämmer sig för att dö. sjukt bra bok.


visst ja, jag missade nästan avfärden till kolmården, då jag missade tiden på en timme. jag behövde visst ytterligare ett bevis för att jag måste skriva ner allt. för att minnas n å g o t.


det är värt att nämna att jag tycker om en del människor. trots min bukett av misantropi.

Klagomål
Postat av: ANNnnnnna.

DU TALAR I GÅTOR UNGE MAN!
Jag har gjort mig mödan att försöka tolka dina gömda budskap. MEEEEN. jag ger upp och får helt enkelt acceptera det faktum att det inte riktigt kopplar någonstans ;P men det är fint att läsa :)
HAVE A NICE DAY ATAM!
ps. Nice blogg..but you know.. nuuteen.blogg.se is the real shit.. now and forevaaahh! ds :P

2006-05-31 @ 17:52:00
Postat av: Linnea

Jag trodde a l d r i g att det skulle hända, men du stavade fel. FEL. haha. linser stavas inte linnser. haha. jag kommer leva på det här länge.

2006-06-10 @ 18:15:41

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button