nu igen.



ma

missförstå mig rätt.jag har aldrig kallat mig konstnär. bild och linjer används endast för ordens skull. saksamma. det har väl aldrig hänt att någon annan än jag tagit mig på för stort allvar.
fantstiskt trevligt det skulle vara att fara till örebro med en älva om det blir så. jag kan väl spela på läppen om inte annat.jag har inte alltför stor tilltro till röstresurserna här. men fantastiskt trevligt iallfall.


trevligt statisteri, och trevligt te idag. trevligt häng i trädgår'n och trevligt samtal senare. men duh, det går ju över.


Klagomål
Postat av: Linnea

äsch, du vet. kenta. haha

2006-06-07 @ 09:08:06
Postat av: .

sluta inte teckna.
ska få den klar...lovar!

2006-06-15 @ 01:40:03
URL: http://howlin.blogg.se
Postat av: Tindra

me like...denna bild osså. :)

och ja...ibland kan man få för mycket av poker..hehe!

*peace*

2006-06-19 @ 15:50:55

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button