herregud..

    herregud.
just för nu är allting i hela världen kaos. men trevligt. jag har pluggat matte över msn med julias bror hela kvällen, han är bäst. men jag tror ändå inte jag har en chans att klara det där provet. men vad ska man göra... servering, mentorsdag,treornas dag, och nollingen ska planeras, detbörjar bli litet rörigt i adams huvud. men det kanske är charmigt. annat rör till det också. för många blommor. meen. imorgon är det körkonsert iallfall. det är ju trevligt. sedan blir det ett massa festande. innan vårdnäs. jag skriver nog därifrån större delen av sommaren. men nuu är det sömn pågång. kisses/spader mig.

Klagomål
Postat av: Linnea

ringer dig snart. tänkte att du kanske fortfarande gör prov eller så.

2006-06-13 @ 10:08:48
Postat av: amanda.

jo, jag ska jobba.
sen ´ner till landet på öland och till skottland.

2006-06-13 @ 13:48:28
URL: http://www.violentlyhappy.webblogg.se
Postat av: saris

hoppas det gick bra på provet. :)

2006-06-13 @ 14:04:41
URL: http://sensommartid.blogg.se
Postat av: Lynn

du e ju sjukt gullig...

2006-06-16 @ 10:48:16

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button