and it's like..it's like..ok.

whatever.

det är lite soligt. och det är ju bra.jag får inte så mycket gjort. men det gör ju inget. jag ska visst klippa mig på måndag. och det är ju splending. min frisör är sjukt het. du anar inte.



och det var trevligt att se de där från sthlms estetlinjen igår.. angel eyes var smashing. jävla fin tjej det där.


djqute
och till en annan fin tjej... jag ska gifta mig med henne. snart. jag lovar.vilken kvinna.dj qute alltså.



förövrigt hatar vi antipiratbyrån, och allt de kommer med. en major fucking rättslig skandal har just inträffat, och det retar mig att den får så lite uppmäksamhet av vår nyliberala media. det var dagens, årets och resten av mitt livs sista politiska inslag, tror jag. skalla mig om jag gör om det. meen. vi ses.



Klagomål
Postat av: tenka

pah. man ser ju inte ens ansiktet. men snygga bröst. eller? ;)

2006-06-02 @ 22:54:16

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button