-jag tänker på en sak.

-etype?
-fan.


från början;
trevligt te med tenka i fredags. det kändes lite mindre tragiskt på det viset.och trevligt skitsnack med hanna efter det. ömmande vader efter longboard från berga, men saksamma.
och det var ju te som var tanken igår. men så blev det ju visst inte..haha. underhållande.

jag tänkte skriva något bra. men det blev inte så.

Klagomål
Postat av: sk8te_board_ligist_4_life!!11

OCH DU klagar på att jag var mesig som hade ömmande vader efter att ha gått i högklackat en kväll. När du får ömmande vader efter massa år av longboard, ojojoj.
(för övrigt är din frisyr lite småkonstig & du har gamla tanthår på din basker, okej?)

[banansex]

2008-05-30 @ 23:58:11

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button