still burning.

återigen har en eldföreställning genomförts. olja i hela ansiktet, och fakirimprovisationen gick väldigt bra. jag måste lära mig sluka bara.det är näst sista natten här. min ena familja har flytt landet och närmar sig spanien. vilket sätt. men jag kommer iochförsig bara hem i två dagar för att packa om till arvika. det närmar sig och det känns hur bra som helst. jag har fått en ny vän också, dr. pongo baklava. han är en apa. så jag kallar honom apan ibland också. han är väldigt trevlig.jag tror jag behöver sova litet nu.det verkar som en bra idé. prinsen kanske vill träffas innan också. saksamma.

oh, visst ja. winnerbäck var fantastiskt. (grattis i efterskott, nea).en väldigt bra spelning. bättre än västervik förra året. "men mina fingrar säger, vafantrordujagärilinköping..(nånting) klart det var ett segertåg" splending. och söndermarken. great. jävla poppare. förresten så har jag aldrig citerat bright eyes. och jag är visst charmig. om någon skulle få för sig att läsa mina kommentarer. gör inte det. kisses, spader adam.

Klagomål
Postat av: ego.

och jag hatar att du är så eftertraktad.
varför är det bara tjejer som läser din blogg ?

och trots att jag inte vill, så hoppas jag faktiskt att vi ses nån gång i sommar. det var för länge sen.

ta hand om dig.

2006-07-09 @ 18:15:38
Postat av: Love

Jag tror fortfarande inte på iden med dr.pongo baklava som raggningsreplik. Men du har ju lyckats förr! Du är söt

2006-07-09 @ 21:58:17
Postat av: Anonym

jag kan bli din vän så kan vi försöka måla innanför linjerna tillsammans?

2006-07-10 @ 23:09:38

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button