ibland så blir jag på ett konstigt humör.


a s t i.            i just want to take it off of you. säger (23:05):
nu ska jag sova
a s t i.            i just want to take it off of you. säger (23:05):godnatt.

vid babels floder, där satt vi och grät. I pilträden som där var hängde vi upp våra harpor. säger (23:05):ehm. okej.
vid babels floder, där satt vi och grät. I pilträden som där var hängde vi upp våra harpor. säger (23:05):godnatt astriid.
vid babels floder, där satt vi och grät. I pilträden som där var hängde vi upp våra harpor. säger (23:05):sov gott.

a s t i.            i just want to take it off of you. säger (23:06):detsamma

vid babels floder, där satt vi och grät. I pilträden som där var hängde vi upp våra harpor. säger (23:06):dröm om..såpbubblor?
vid babels floder, där satt vi och grät. I pilträden som där var hängde vi upp våra harpor. säger (23:06):jag tycker iallfall om såpbubblor.

a s t i.            i just want to take it off of you. säger (23:06):jaa. verkligen . inte
a s t i.            i just want to take it off of you. säger (23:06):okej
a s t i.            i just want to take it off of you. säger (23:06):jag med, fast kanske inte drömma om dom
a s t i.            i just want to take it off of you. säger (23:06):men skit samma.
a s t i.            i just want to take it off of you. säger (23:06):hejdå adam.

vid babels floder, där satt vi och grät. I pilträden som där var hängde vi upp våra harpor. säger (23:06):äsch. regnbågar?

a s t i.            i just want to take it off of you. säger (23:06):oj
a s t i.            i just want to take it off of you. säger (23:06):lägg av nu

vid babels floder, där satt vi och grät. I pilträden som där var hängde vi upp våra harpor. säger (23:06):eller..såpbubblor.
vid babels floder, där satt vi och grät. I pilträden som där var hängde vi upp våra harpor. säger (23:07):såpbubblor är trevligt.

a s t i.            i just want to take it off of you. säger (23:07):drömde att du tatuerade mig häromnatten men det kan vi ta på lördag

vid babels floder, där satt vi och grät. I pilträden som där var hängde vi upp våra harpor. säger (23:07):oj, men astrid, drömmer du om mig igen?
vid babels floder, där satt vi och grät. I pilträden som där var hängde vi upp våra harpor. säger (23:07):"kära blogg, inatt drömde astrid om mig igen.."(det är här det roliga börjar. adams. anm.)

a s t i.            i just want to take it off of you. säger (23:07):jag drömmer om många

vid babels floder, där satt vi och grät. I pilträden som där var hängde vi upp våra harpor. säger (23:07):"hon gjorde det mycket förut, men jag trodde hon slutat med det"

a s t i.            i just want to take it off of you. säger (23:08):"kära blogg, idag råkade jag förstora adams ego någiot, trodde inte det var möjligt"

vid babels floder, där satt vi och grät. I pilträden som där var hängde vi upp våra harpor. säger (23:08): "ibland så drömmer hon att jag är naken, har hon sagt"

a s t i.            i just want to take it off of you. säger (23:08):"ibland hatar jag adam"

vid babels floder, där satt vi och grät. I pilträden som där var hängde vi upp våra harpor. säger (23:08):"jag tror hon är litet pervers egentligen, trots det gullig yttret"(jagvet,man kan inte säga yttret.adams.anm.)

a s t i.            i just want to take it off of you. säger (23:08):"fuck off"

"vid babels floder, där satt vi och grät. I pilträden som där var hängde vi upp våra harpor. säger (23:09):" de är såna där, de små söta. värsta vargarna egentligen.
"vid babels floder, där satt vi och grät. I pilträden som där var hängde vi upp våra harpor. säger (23:09):"man borde nog akta sig"

a s t i.            i just want to take it off of you. säger (23:09):lämna mig ifred

vid babels floder, där satt vi och grät. I pilträden som där var hängde vi upp våra harpor. säger (23:09):måste jag det?

a s t i.            i just want to take it off of you. säger (23:09):ja.

vid babels floder, där satt vi och grät. I pilträden som där var hängde vi upp våra harpor. säger (23:10):"kära blogg. ibland sänder astrid ut väldigt oklara signaler. jag blir lite förvirrad då, trots att jag uppfann oklara signaler-tricket"
vid babels floder, där satt vi och grät. I pilträden som där var hängde vi upp våra harpor. säger (23:10:)"jag kanske inte borde vara så naiv"

a s t i.            i just want to take it off of you. säger (23:10):godnatt adam

vid babels floder, där satt vi och grät. I pilträden som där var hängde vi upp våra harpor. säger (23:10):"fast man vill ju inte vara märkvärdig."

(astrid loggar ut.)(ibland så har hon visst ingen humor.)(jag hoppas att hon inte ser på det här som att jag roar mig på hennes bekostnad. för så  är det väl inte. det belyser ju lika mycket mina sociala svårigheter. eller nåt. skitsamma.)


"vad ska jag göra nu? vad ska jag göra  n u ? när allting är kväll och det är ingen fest ikväll, nej ingen fest ikväll. men han är ju ändå snäll, ja mest snäll, han är ju mest snäll."


Klagomål
Postat av: äsch, du vet.

vad skulle ni göra på lördag?

2006-07-28 @ 00:40:48
Postat av: du vet nog.

Sen när blev du så frispråkig? :P Jag trodde redan vi hade ett möte inplanerat. 15 aug ;P Men vänta nu, du kanske vill träffa mig ensam på en avskild plats. Min sekreterare har semester men lämna ett meddelande på telefonsvararen så återkommer hon till dig om tid och plats ;)

2006-07-28 @ 10:11:07
URL: http://årets.hetaste.blogg.någonsin.se

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button