hoho.

åh, nu är jag ju tvungen. kalasdesperat.blogg.se skriver; sen loggade jag ut, och gick och la mig, inte för att jag slapp adam för det. han började nämligen sms-stalka mig.. aja. stackare.
slutcitat.
dessvärre var det ju inte så. ty jag sms:ade astrid, ja. för man vill ju inte vara otrevlig. bara för att höra så hon inte var arg. för man vill ju inte göra någon arg. sedan sades det godnat. efter DET började astrid sms-stalka mig, då jag hade gjort henne så förvirrad att hon inte kunde sova.

det var sanning, bara sanning, och inget annat än sanningen. puss



(dessutom heter det inte underhålld, astrid, utan underhållen.)



men nu, massor timmar senare ser jag att hon tagit bort inlägget. men dessvärre har jag inte själ nog att redigera bort nåt. men jag måste ändå be om ursäkt, då astridvännen tycks ha föregått med gott exempel och avblåst vårt begynnande blogg-krig. jag vill ju ändå inte vara elak. det vet man väl. kanske. men det är lätt att bli missförstådd. ni vet.

Klagomål

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button