the best of josse-konversationen.

ang. att ha ett stormöte om hennes smeknamn Jojo;

[email protected] säger:

FY FAN!
[email protected] säger:
LÄGG NER DET DÄR EMD STORMÖTET
spader adam. säger:
hahahahahaha...
spader adam. säger:
(L)
[email protected] säger:
det funkar inte med fjäsk adam!
[email protected] säger:
jag kan bli väldigt aggressiv det ska du veta.
spader adam. säger:
 du är så himla söööööt.

ang. nyår;

[email protected] säger:
vad ska du göra i nyår?
spader adam. säger:
planera stormötet
spader adam. säger:
nej, jag vet faktiskt inte riktigt.
spader adam. säger:
vad ska du hitta på?
[email protected] säger:
om jag stöter på dig så är ju valet självklart!
spader adam. säger:
säger du att du stöter på mig?
spader adam. säger:
hahahaha..
d[email protected] säger:
ameh!
[email protected] säger:
fan, fel ordval, elelr, jag fattar ju att du tolakr det på det sättet
[email protected] säger:
om jag *möter
[email protected] säger:
dig då
[email protected] säger:
och jag an inte skriva vettigt för jag är så upprörd
spader adam. säger:
hahahaha. jag tror jag förstår. du vill att vi ska ses på nyår så du kan stöta på mig?
[email protected] säger:
meh, jag vet itne hur du uttalar ordet..
spader adam. säger:
vilket ord?
[email protected] säger:
stöta på
spader adam. säger:
haha..


ang. jojos syrra;

[email protected] säger:

men nu ska min jävla syrra ha datorn
[email protected] säger:
men hejdå!
spader adam. säger:
åh, hälsa syrran.
josefine säger:
nej det tänker jag verkligen inte göra.


ang jojos syrra igen, att döpa om stormötet;


josefine säger:

vi ska diskutera stormötes-ämnet
josefine säger:
!
spader adam. säger:
hahaha..
spader adam. säger:
"jojos syrramöte"
josefine säger:
men AAAAAAAAAAH! GÖR DU DET ÄR DU DÖD!
josefine säger:
det kan ju itne bli värre
josefine säger:
HEJ DÅ !



josefine säger:
hoppas du förlåter dig inom en snar framtid!
spader adam. säger:
va?
josefine säger:
jag har problem, men det jag menar är att du ska säga förlåt till mig!
josefine säger:
inom en snar framtid, annars blir det ett stort problem för dig.
spader adam. säger:
hotar du mig, vännen?
josefine säger:
tolka det hur du vill. och kalla mig inte för vännen.




shit, du gör mig så himla glad. det är så himla roligt.

Klagomål
Postat av: joss

alltid roligt att göra någon glad:)

2006-12-25 @ 19:44:41
Postat av: LYNN såklart!

du är en pilsk- och mycket sjuk kåtfarbror! lägg ner!

2006-12-25 @ 22:17:44
Postat av: Calle

Adam, vi har alla haft den dar konversationen om hennes syrra, och det ar alltid lika underhallande ;) Tror forresten jag fortfarande har hennes msn :P

2006-12-25 @ 23:38:08
Postat av: Lena Petersson

Det är alltid svårt att tolka sådant som skrivs på chattar =)

2006-12-26 @ 10:18:41
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button