and back, forever.

jag är hemma nu. verkar det som. grönebo var bra, över förväntan. men jag hatar barn. fast de var väl bra, ändå. jag vet inte. jag börjar bli för gammal. hursomhelst. saker är väl ändå inte normala här. du vet.

jag går bort mig. vet inte riktigt vart jag ska. även om det är ganska uppenbart. men jag är ju inte så smart.


och herregud, jag vet inte vad jag ska göra. nu, just nu, känns ingenting riktigt riktigt.fucking fuck.fuck.
eldkors
en dag ska jag låta måla det över min axel.sådär, så att det inte går bort.
 och en annan dag, ska det bäras av många.eldkorset är jag. och jag är min. nu.

Klagomål
Postat av: äsch, du vet

det kommer bli så fint om du gör det adam. verkligen.

2006-08-14 @ 10:59:50

Berätta för mig, honung:

vad du heter:

vart jag mailar:

vart du bor:

vad du vill berätta:

rss button